مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:202024-01-01سياسي

یازدهمین پرونده قتل در کردستان منجر به اخذ رضایت شد


یازدهمین پرونده قتل در قالب پویش به احترام حضرت زهرا (س) می بخشم، منجر به اخذ رضایت شد.

- بهادر اسدی معاون قضایی رییس کل و معاون حل اختلاف استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای شیوه نامه پیگیری صلح در پرونده های قتل، کارگروه های پویش صلح استان در راستای تلاش برای اخذ رضایت در پرونده های قتل توانسته اند از ابتدای سال جاری تاکنون 11پرونده قتل را به صلح و سازش و رضایت ختم کنند.

  معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان افزود: یازدهمین پرونده قتل در قالب پویش به احترام حضرت زهرا (س) می بخشم منجر به اخذ رضایت شد.

   وی تصریح کرد: در سال گذشته یک فقره نزاع منجر به قتل در شهرستان سنندج رخ داد و پرونده قتل در شعبه بازپرسی تشکیل شده و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفر خواست به شعبه یک کیفری یک استان ارسال شد.

اسدی افزود: ستاد صبر استان کردستان بر اساس وظیفه ذاتی خود که همانا اصلاح ذات البین است با ارجاع پرونده به صلح یاران، جلساتی با متهم و اولیای دم بصورت جداگانه برگزار شد و خوشبختانه با تلاش های صلح یاران، هیئتهای صلح و ریش سفیدان و بزرگ منشی اولیای دم در شعبه یک کیفری یک استان با حضور اولیای دم و متهم به قتل در اولین جلسه رسیدگی، سومین پرونده قتل عمد، در پویش به احترام حضرت زهرا(ع) می بخشم و یازدهمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین پرونده قتل در کردستان منجر به اخذ رضایت شد

یازدهمین پرونده قتل در کردستان منجر به اخذ رضایت شد