مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:502024-01-16اقتصادي

وزیر کشور: باید از ظرفیت مرز و بازارچه های مرزی برای توسعه کشور بهره برد


وزیر کشور از اجرای طرح های مهم در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: آب موضوع اصلی و همیشگی این استان بوده که در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان وزیر کشور از اجرای طرح های مهم در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: آب موضوع اصلی و همیشگی این استان بوده که در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد وحیدی روز سه شنبه در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در این استان طرح های مهمی مانند آب، تجارت مرزی، راه، تولید، توسعه کشاورزی، دامداری و دامپروری و توسعه تجارت در دستورکار و پیگیری قرار دارد.

وی افزود: علاوه بر پیگیری طرح های فوق یکی دیگر از اقداماتی که دنبال آن هستیم موضوعات مربوط به مسائل مرزی و فرصت ها، بررسی آخرین وضعیت مرزها و نیازهای مرزی سیستان و بلوچستان است.

وزیر کشور با بیان اینکه باید از ظرفیت مرز و بازارچه های مرزی برای توسعه کشور بهره مند شد گفت: با وجود استاندار سیستان و بلوچستان که دارای روحیه انقلابی و جهادی است در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در این حوزه رقم خورده و کارها به خوبی پیش می رود.

وی ادامه داد: در خصوص آب که موضوع اصلی و همیشگی سیستان و بلوچستان است پیگیری هایی در دولت سیزدهم در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: باید از ظرفیت مرز و بازارچه های مرزی برای توسعه کشور بهره برد

وزیر کشور: باید از ظرفیت مرز و بازارچه های مرزی برای توسعه کشور بهره برد