مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 17:302024-01-09سياسي

خسارت تریلرهای حمل سنگ آهن بافق به زیرساخت های شهر انار


معضل تردد تریلرهای حمل سنگ آهن بافق در محور جوادیه الهیه به سمت شهر انار و تردد در سطح شهر ضمن اینکه سبب سلب آسایش مردم و تخریب زیرساخت های شهر شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار ظهر امروز در جلسه بررسی مشکل تردد خودروهای حمل سنگ آهن از مسیر بافق به جوادیه و بالعکس ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان اظهار داشت: معضل تردد تریلرهای حمل سنگ آهن در محور جوادیه الهیه به سمت شهر انار و تردد در سطح شهر ضمن اینکه سبب سلب آسایش مردم و تخریب زیرساخت های شهر شده است، خطرات جانی نیز برای مردم دارد.

وی ادامه داد: از دادستانی محترم به عنوان مدعی العموم درخواست داریم به این قضیه ورود کند تا هرچه زودتر این مشکل برطرف و مطالبه بحق مردم محقق شود.

امام جمعه انار در ادامه عنوان داشت: همچنین از دادستانی درخواست داریم به مسأله مسکن راه آهن بیاض که130 خانه در حال خاک خوردن و بلااستفاده مانده اند، رسیدگی کند.

 محسن صالحی فرماندار شهرستان نیز بر پیگیری نسبت به حل معضل تردد تریلرهای حمل سنگ آهن تأکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه در شورای ترافیک مصوب شده است هرچه زودتر کمیسیون امنیت راهها شکل بگیرد و از تردد کامیون ها در سطح شهر جلوگیری شود، بزودی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت تریلرهای حمل سنگ آهن بافق به زیرساخت های شهر انار

خسارت تریلرهای حمل سنگ آهن بافق به زیرساخت های شهر انار