مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:452024-01-20بين الملل

سرزمین های اشغالی، از بزرگ ترین زندان های روزنامه نگاران جهان


سرشماری سالانه کمیته حفاظت از خبرنگاران نشان می دهد که رژیم صهیونیستی یکی از بزرگ ترین زندان های روزنامه نگاران در جهان است.

- سرشماری سالانه کمیته حفاظت از خبرنگاران نشان می دهد که رژیم صهیونیستی یکی از بزرگ ترین زندان های روزنامه نگاران در جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس سرشماری سالانه کمیته حفاظت از خبرنگاران (CPJ)، از 7 اکتبر، رژیم صهیونیستی در میان دولت ها و طرف هایی که دست کم 17 روزنامه نگار را زندانی کرده اند، رتبه ششم را دارد.

به نقل از لوریان لوژور، برای اولین بار از زمان اولین سرشماری در سال 1992 این کمیته، دولت یهودی در رتبه 6 این رتبه بندی قرار دارد.

رژیم صهیونیستی در کنار دولتهایی قرار گرفته که به سرکوب آزادی مطبوعات معروف هستند.

چین و میانمار در صدر رده بندی هستند - در هر دو کشور حدود 40 روزنامه نگار بازداشت شده اند - پس از آنها بلاروس، روسیه و ویتنام قرار دارند.

اگرچه رژیم صهیونیستی چندین بار در سرشماری سالانه CPJ ظاهر شده است، اما تعداد بازداشت های روزنامه نگاران فلسطینی از 7 اکتبر بالاترین میزان را دارد.

اکثر آنها تحت بازداشت اداری هستند که به مقامات صهیونیستی اجازه می دهد تا افراد را بدون اتهام به ظن قصد ارتکاب جرم در آینده بازداشت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرزمین های اشغالی، از بزرگ ترین زندان های روزنامه نگاران جهان

سرزمین های اشغالی، از بزرگ ترین زندان های روزنامه نگاران جهان