مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:302024-01-06پزشكي

نقطه قوت مرکز غربالگری سرطان خراسان شمالی، تحول پژوهشی است


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، نقطه قوت راه اندازی مرکز غربالگری سرطان بانوان در استان را در کنار موضوعات درمانی، تحول پژوهشی دانست.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، نقطه قوت راه اندازی مرکز غربالگری سرطان بانوان در استان را در کنار موضوعات درمانی، تحول پژوهشی دانست.

اسماعیلی 16 دی ماه در آیین افتتاح مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری کنترل و درمان سرطان بانوان خراسان شمالی اظهار کرد: شاید خراسان شمالی به لحاظ مادی عقب ماندگی هایی داشته باشد اما به لحاظ فکر و اندیشه جزو استان های برخوردار محسوب می شود.

وی تصریح کرد: مرکز غربالگری سرطان بانوان در استان ویژگی های مثبت بسیاری دارد که نقطه قوت آن تحولی است که می تواند در بخش پژوهشی غربالگری سرطان بانوان ایجاد کند.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در حوزه غربالگری سرطان فعال بوده و در کوچک ترین مراکز که خانه های بهداشت است، آن را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه خدمات شیمی درمانی و رادیوتراپی در خراسان شمالی فعال است، افزود: سلول درمانی نیز با ده ها میلیارد تومان هزینه در این استان راه اندازی شد تا به یکی از قطب های کشور تبدیل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه قوت مرکز غربالگری سرطان خراسان شمالی، تحول پژوهشی است

نقطه قوت مرکز غربالگری سرطان خراسان شمالی، تحول پژوهشی است