مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:152024-01-08اجتماعي

نفوذ سامانه بارشی به استان اردبیل از اواخر هفته


بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد جو استان تا قبل از ظهر روز چهارشنبه (20دی) نسبتاً پایدار بوده و پدیده خاص جوی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، با توجه به تداوم جریانات جنوبی به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان شاهد وزش باد (تند تا گاهی نسبتاً شدید) به ویژه از روز دوشنبه (18 دی) تا چهارشنبه خواهیم بود.

دمای هوا نیز تا روز سه شنبه (19 دی) روندی افزایشی خواهد داشت؛ لازم به ذکر است که طی بعدازظهر روز چهارشنبه وزش باد خزری در مناطق شمالی رخ می دهد.

هم چنین طی مدت مذکور با توجه به انباشت برف در ارتفاعات و برخی گردنه های کوهستانی استان (از جمله گردنه ی الماس) رخداد کولاک برف و لغزندگی سطح جاده دور از انتظار نیست.

اما از عصر چهارشنبه با نفوذ سامانه ی بارشی به استان، ضمن کاهش دمای هوا و افزایش ابرناکی، رخداد مه و کاهش دید افقی، پایین آمدن کف ابر (با احتمال اختلال در عملیات پروازی فرودگاه اردبیل)، لغرندگی و یخبندان سطح جاده و بارش متناوب برف و باران در غالب مناطق استان پیش بینی می شود.

عمده فعالیت سامانه ی بارشی در نواحی مرکزی و جنوبی انتظار می رود؛ بارش ها در نوار شمالی استان غالباً به شکل باران و در نواحی مرکزی و جنوبی استان ابتدا بارش ها به شکل باران و سپس با کاهش محسوس دمای هوا از اواخر وقت چهارشنبه به شکل برف خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ سامانه بارشی به استان اردبیل از اواخر هفته

نفوذ سامانه بارشی به استان اردبیل از اواخر هفته