مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:152024-01-15سياسي

شبیه ساز بالگرد AB-212 رونمایی شد


212 که به دست متخصصان کشورمان ساخته شده است، با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایگاه دریایی بوشهر افتتاح شد.

- شبیه ساز بالگرد AB-212 که به دست متخصصان کشورمان ساخته شده است، با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایگاه دریایی بوشهر افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین شبیه ساز بالگرد AB-212 گفت: امروز در پایگاه دریایی بوشهر ما از شبیه ساز بالگرد رونمایی کردیم برای این که مورد استفاده عزیزانمان که در حوزه هوانوردی کار می کنند قرار بگیرد.

امیر دریادار حبیب الله سیاری افزود: بحث تربیت و آموزش و ارتقای مهارت همه کارکنانی که در این تخصص کار می کنند حائز اهمیت است، به ویژه مباحث هوایی که باید از حداکثر ایمنی برخوردار باشد.

وی اظهار کرد: برای اینکه ما بتوانیم تربیت خوبی داشته باشیم، مهارت بالایی را به کارکنان منتقل بکنیم و آن ها کارایی خوبی داشته باشند، باید در مراحل علمی و نظری تلاش خوبی انجام شود و بعد پای کار عملی حاضر شوند.

معاون هماهنگ کننده ارتش یادآور شد: ما پیش از این وقتی که می خواستیم کار عملی انجام بدهیم با استفاده از بالگردهایمان، این کار را به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیه ساز بالگرد AB-212 رونمایی شد

شبیه ساز بالگرد AB-212 رونمایی شد