مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:252024-01-17ورزشي

عدم عذرخواهی کادر فنی و لزوم بر تغییر در استقلال خوزستان


با توجه به نتایجی که سیدسیروس پورموسوی در استقلال خوزستان کسب کرده، از سوی این باشگاه لزومی بر عذرخواهی و تغییر در کادر فنی این تیم احساس نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، تیم فوتبال استقلال که سال 98 با کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته اول سقوط کرده بود، در پایان فصل گذشته و با هدایت سید سیروس پورموسوی موفق شد جواز حضور مجدد در لیگ برتر را کسب کند.

علیرغم گفته های پراکنده برای جمع آوری تیمی در خور نام این تیم با سابقه قهرمانی در لیگ برتر و مصاحبه های رنگارنگ و پر طمطراق و مدیران این تیم و گروه ملی، مبنی بر بستن تیمی قدرتمند، اما استقلال در فصل جدید در حال طی نمودن راهی است که چهار فصل پیش به سقوط این تیم منجر شد.

در قیاس با صنعت نفت که مقارن با آبی پوشان اهوازی نیم فصل کابوس واری را طی کردند، در آبادان احساس تغییر وجود داشت اما در باشگاه استقلال خوزستان، کادر فنی این تیم در قبال وعده ای که به هواداران خود داده بودند، حتی لزوم یک عذرخواهی ساده را نیز احساس نکردند.

این تیم در مجموع 15 بازی صورت داده، تنها موفق به کسب هشت امتیاز شد و در تنها پیروزی این تیم مقابل مس رفسنجان به دست آمد، و با اندوخته ای تک رقمی به تعطیلات نیم فصل رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم عذرخواهی کادر فنی و لزوم بر تغییر در استقلال خوزستان

عدم عذرخواهی کادر فنی و لزوم بر تغییر در استقلال خوزستان