مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:202023-12-31سياسي

تأکیدات رهبری درباره اصلاح الگوی مصرف الزام آور است


مدیرکل سازمان بازرسی استان قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص «اصلاح الگوی مصرف»، عنوان کرد: در نظام حقوقی ما فرمان رهبری اولویت دارد و آنچه ایشان ارائه می کنند الزام قانونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم حجت الاسلام والمسلمین محمود طالبی در جلسه مدیریت بحران سوخت که امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی شرکت گاز استان قم برگزار شد؛ با اشاره به خدمات این شرکت به مردم استان اظهار کرد: مجموعه شرکت گاز در استان عملکرد مطلوبی داشته است که بخشی از این موضوع به دلیل صحت عمل مدیران و کارکنان این شرکت است.

وی بابیان اینکه دقت در انجام وظایف توسط یک سازمان رضایتمندی عمومی را در پی دارد، تصریح کرد: جدیتی که مسئولان و مدیریت اجرایی در شرکت گاز استان دارند؛ موجب شده است تا در کنار اجرای قانون، جلب رضایت مردم نیز سرلوحه کار این شرکت باشد که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

طالبی عملکرد شرکت گاز استان قم در بخش وصول مطالبات را نیز رضایت بخش توصیف کرد و در ادامه افزود: برخی دستگاه های خدمت رسان در قبال خدماتی که ارائه می دهند، ابزار اجرایی دارند و با آن می توانند مطالبات خود را وصول کنند؛ اما شرکت گاز در عین نداشتن این ابزار اجرایی، به خوبی توانسته مردم را با خود همراه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکیدات رهبری درباره اصلاح الگوی مصرف الزام آور است

تأکیدات رهبری درباره اصلاح الگوی مصرف الزام آور است