مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:302023-12-26اقتصادي

جذب اعتبار 860 میلیاردی برای پروژه های فعال راه سازی نهاوند


نماینده مردم نهاوند در مجلس از جذب 860 میلیارد تومان اعتبار برای 29 پروژه فعال راه سازی در محورهای مواصلاتی و بهسازی محورهای روستایی شهرستان نهاوند خبر داد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس از جذب 860 میلیارد تومان اعتبار برای 29 پروژه فعال راه سازی در محورهای مواصلاتی و بهسازی محورهای روستایی شهرستان نهاوند خبر داد.

علیرضا شهبازی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری ها و جلسات برگزار شده، عملیات بهسازی، ساماندهی، روکش آسفالت و تعریض بیش از 150 کیلومتر از راه های ارتباطی شهرستان نهاوند با اعتباری افزون بر 860 میلیارد تومان در دست اجراست.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اکثر محورهای شهرستان در دست ساخت و یا بازسازی هستند، افزود: علاوه بر محورهای محدوده نهاوند، با پیگیری های صورت گرفته بخش هایی از محورهای نهاوند به بروجرد، نهاوند به کرمانشاه و نهاوند به ملایر با وجود اینکه خارج از حوزه استحفاظی شهرستان و حتی استان همدان است به علت تردد بالا و رفاه حال مردم تأمین اعتبار شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره جذب اعتبارات برای محورهای شهرستان و به ویژه محور نهاوند به فیروزان، تصریح کرد: پیرو پیگیری های انجام شده و جلسه با وزیر و معاونان وزارت راه و شهرسازی و تأمین اعتبار لازم، زیرسازی و آسفالت قطعه اول این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعتبار 860 میلیاردی برای پروژه های فعال راه سازی نهاوند

جذب اعتبار 860 میلیاردی برای پروژه های فعال راه سازی نهاوند