مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:202024-01-13بين الملل

ده ها تن از مقامات سابق رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری انتخابات هستند


ده ها مقام امنیتی سابق رژیم صهیونیستی طوماری را امضا کردند و خواستار برگزاری انتخابات فوری برای تغییر رهبران سیاسی با توجه به شرایط کنونی و جنگ در نوار غزه شدند.

- ده ها مقام امنیتی سابق رژیم صهیونیستی طوماری را امضا کردند و خواستار برگزاری انتخابات فوری برای تغییر رهبران سیاسی با توجه به شرایط کنونی و جنگ در نوار غزه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت جمعه، طوماری را منتشر کرد که توسط بیش از 170 مقام امنیتی، از جمله فرماندهان سابق سرویس اطلاعاتی موساد، سرویس امنیتی شاباک، ارتش و پلیس، امضا شد.

آن ها خود را انجمن دیوار دفاعی اسراییل نامیدند.

این روزنامه توضیح داد: مهم ترین امضاکنندگان تامیر پاردو، رییس اسبق موساد، یووال دیسکین و کارمی گیلون، روسای سابق شاباک و شلومو آهارونیشکی، راوی پیلید و موشه کاردی، روسای سابق پلیس هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیدیعوت آحارونوت، مقامات سابق گفتند: اسراییل بهای سنگینی را به دلیل شکست در سطوح سیاسی و امنیتی پرداخت و علی رغم نشان دادن اتحاد، خود را در یک درگیری نظامی موجودیتی دیگر یافت و زمان انتخاب رهبری که مورد اعتماد مردم باشد، فرا رسیده است.

سرلشکر نوآم تیوون، فرمانده سابق لشگر شمالی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: وضعیت امنیتی کنونی به رهبری جدیدی نیاز دارد که مردم به آن اعتماد کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها تن از مقامات سابق رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری انتخابات هستند

ده ها تن از مقامات سابق رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری انتخابات هستند