مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 19:002023-12-29سياسي

برگزاری نماز جمعه در دانشگاه هایتک کرمان/ ابتکار عملی نادر و اثربخش+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نماز جمعه امروز شهر ماهان در یک اقدام ابتکاری در دانشگاه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان کرمان که در این شهر واقع شده، - برگزاری نماز جمعه در دانشگاه هایتک کرمان/ ابتکار عملی نادر و اثربخش+ تصاویر نماز جمعه امروز شهر ماهان در یک اقدام ابتکاری در دانشگاه هایتک کرمان با حضور پرشور دانشجویان، اساتید و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نماز جمعه امروز شهر ماهان در یک اقدام ابتکاری در دانشگاه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان کرمان که در این شهر واقع شده، همزمان با اولین سالگرد خاکسپاری و حضور شهید گمنام در این دانشگاه با حضور پرشور دانشجویان، اساتید و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 امام جمعه ماهان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تفسیر سوره واقعه از قول آیت الله جوادی آملی گفت: ایشان فرموده است که قرآن وظایف مومنان را مشخص می کند، وظایف موحدان را بیان می کند و گاه مخاطب قرآن فقط مردم هستند.

حبیب الله مختارآبادی افزود: پیام قرآن جهانی است.

وی اظهار داشت: وظیفه همگانی است که اسلام و قرآن را به جهان معرفی کنیم؛ کاری که امام خمینی (ره) انجام دادند نمونه ای از معرفی جهانی اسلام و قرآن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز جمعه در دانشگاه هایتک کرمان/ ابتکار عملی نادر و اثربخش+ تصاویر

برگزاری نماز جمعه در دانشگاه هایتک کرمان/ ابتکار عملی نادر و اثربخش+ تصاویر