مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 19:102024-01-19سياسي

بازگشت به کار کارگران یک شرکت در بندرامام (ره) با ورود دادستان


اعتصاب کارگران یکی از شرکت های مخازن و بارگیری میعانات نفتی بندر امام خمینی (ره) با ورود دادستانی این شهرستان پایان یافت و کارگران به کار بازگشتند.

- بازگشت به کار کارگران یک شرکت در بندرامام (ره) با ورود دادستان ایسنا/خوزستان اعتصاب کارگران یکی از شرکت های مخازن و بارگیری میعانات نفتی بندر امام خمینی (ره) با ورود دادستانی این شهرستان پایان یافت و کارگران به کار بازگشتند.

محمدرضا جعفری اصل، دادستان بندر امام خمینی (ره)، گفت: به دنبال اعتصابات صورت گرفته از سوی کارگران شرکت محور طلایی فعال در اداره بنادر و دریانوردی این شهرستان، فعالیت شرکت مذکور برای چند روز متوقف بود که با ورود دادستانی این شهرستان، به حالت عادی بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، جعفری اصل ادامه داد: متعاقب این اتفاق، جلسه فوری با حضور نمایندگان کارگران و مدیر اداره کار شهرستان تشکیل و با حضور در محل و صحبت با کارگران و شنیدن خواسته های کارگران، نسبت به حل مشکل و رسیدگی به خواسته های کارگران اقدام شد.

وی افزود: پرداخت معوقات و رفاهیات کارگران، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و انعقاد قراردادهای بلند مدت از مطالبات کارگران این شرکت بود که در خصوص تحقق این مطالبات با مدیر شرکت صحبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به کار کارگران یک شرکت در بندرامام (ره) با ورود دادستان

بازگشت به کار کارگران یک شرکت در بندرامام (ره) با ورود دادستان