مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:102024-01-16بين الملل

فراتر از جغرافیا


بعد از عملیات طوفان الاقصی و ضربه کاری مقاومت به رژیم اشغالگر صهیونیستی، ما با پدیده ای در قالب خیزش جهانی علیه صهیونیسم روبه رو شدیم؛ رخدادی که ناشی از بیداری وجدان انسانی نسبت به مظلومیت مردم غزه است.

- بعد از عملیات طوفان الاقصی و ضربه کاری مقاومت به رژیم اشغالگر صهیونیستی، ما با پدیده ای در قالب خیزش جهانی علیه صهیونیسم روبه رو شدیم؛ رخدادی که ناشی از بیداری وجدان انسانی نسبت به مظلومیت مردم غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس خامه یار، کارشناس روابط بین الملل در یادداشتی نوشت: بعد از عملیات طوفان الاقصی و ضربه کاری مقاومت به رژیم اشغالگر صهیونیستی، ما با پدیده ای در قالب خیزش جهانی علیه صهیونیسم روبه رو شدیم.

وقوع این رخداد که ناشی از بیداری وجدان انسانی نسبت به مظلومیت مردم غزه و همین اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و نظام سلطه است، گرچه وسعت آن مربوط به ماه های اخیر و از آغاز عملیات 7 اکتبر است اما ریشه های آن به دهه ها قبل برمی گردد.

زمانی که افراطی ترین کابینه رژیم غاصب صهیونیستی با حضور منفورترین سیاستمداران این نظام غاصب روی کار آمدند، موضوع فلسطین و مظلومیت فلسطینی ها در سطح جهان به یک پدیده انسانی در سطح جهان تبدیل شد؛ پدیده ای که البته فراگیرتر از قومیت، مذهب و مسائل اعتقادی و ایدئولوژیکی است و حتی با سرعت، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراتر از جغرافیا

فراتر از جغرافیا