مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:352024-01-10سياسي

جلوگیری از تعطیلی 59 واحد تولیدی و حفظ بیش از 7000 شغل


با ورود دستگاه قضایی استان کرمان در 9 ماهه سال جاری از تعطیلی 59 واحد تولیدی جلوگیری شده که موجب حفظ اشتغال 7 هزار و 230 نفر از کارگران، - ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با ورود دستگاه قضایی استان کرمان در 9 ماهه سال جاری از تعطیلی 59 واحد تولیدی جلوگیری شده که موجب حفظ اشتغال 7 هزار و 230 نفر از کارگران، تکنیسین ها و مهندسان این واحدها شده است.

امروز 20 دی ماه و در راستای تحقق شعار سال، حمایت از تولید داخلی و اجرای برنامه های ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه و رفع موانع تولید در استان کرمان، مقامات ارشد قضایی استان با حضوردر کارخانه صنایع مس شهید باهنر از بخش های مختلف این کارخانه بازدید به عمل آوردند و با کارکنان وکارگران این واحد بزرگ تولیدی دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در این نشست اظهار کرد: در 9 ماهه امسال تعداد 36 جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی برگزار شده، 179 مورد بازدید از واحدهای تولیدی انجام و همچنین با اقدامات حمایتی عدلیه، زمینه اشتغال جدید یک هزار و413 نفر فراهم شده است .

وی با بیان این مطلب که در واحدهای تولیدی توجه به نیروی انسانی متخصص و کارخانجات به روز اهمیت دارد، عنوان کرد: خوشبختانه علی رغم تحریم های ظالمانه، کارخانجات در استان کرمان با استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعطیلی 59 واحد تولیدی و حفظ بیش از 7000 شغل

جلوگیری از تعطیلی 59 واحد تولیدی و حفظ بیش از 7000 شغل