مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:302024-01-13بين الملل

اعتصاب کارکنان هوانوردی و سازمان غذا و دارو آمریکا


کارمندان اداره هوانوردی و سازمان غذا و داروی آمریکا در جمع 20 سازمان فدرال این کشور در اعتراض به سیاست های دولت بایدن در قبال غزه، اعتصاب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، کارمندان فدرال آمریکا در نزدیک به 20 سازمان قصد دارند روز سه شنبه در اعتراض به سیاست های دولت جو بایدن، رییس جمهور این کشور در جنگ با نوار غزه دست به اعتصاب بزنند.

کارمندان اداره فدرال هوانوردی آمریکا، سازمان غذا و دارو، سازمان پارک های ملی و  آژانس حفاظت از محیط زیست در کنار کارمندان دفتر اجرایی رییس جمهور، آژانس امنیت ملی، وزارتخانه های امور خارجه، دفاع، امنیت داخلی و امور کهنه سربازان و همچنین خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده و آزمایشگاه تحقیقات دریایی در این پویش اعتصاب مشارکت دارند.

این گروه که خود را فدرالی های متحد برای صلح می نامد، متشکل از دهها کارمند دولتی است که به مناسبت صدمین سالگرد تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه تظاهرات خواهند کرد.

المانیتور نوشته پویش برنامه ریزی شده منعکس کننده خشم فزاینده مقامات آمریکایی از امتناع دولت بایدن از درخواست آتش بس فوری در غزه است، در حالی که حمله اسراییل به کشته شدن بیش از 23 هزار نفر و زخمی شدن بیش از 60 هزار نفر و آوارگی یک میلیون و 900 هزار نفر منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب کارکنان هوانوردی و سازمان غذا و دارو آمریکا

اعتصاب کارکنان هوانوردی و سازمان غذا و دارو آمریکا