مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 18:452024-01-12سياسي

برگزاری جشنواره های منطقه ای صنایع دستی بسیج کشور


دبیر اجرایی دومین جشنواره سراسری صنایع دستی بسیج کشور گفت: برگزاری جشنواره های منطقه ای صنایع دستی بسیج با حضور استان های مختلف در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ربابه چراغی جعفری، دبیر اجرایی دومین جشنواره صنایع دستی بسیج کشور عصر امروز در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی بسیج استان سمنان اظهار کرد: برگزاری جشنواره هنر ماندگار ایرانی و نمایشگاه صنایع دستی بسیج به صورت گسترده در کشور موجب تکمیل زنجیره ارزش تولیدات صنایع دستی و خلق محصول با هدف توسعه صادرات صنایع دستی شده است.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه، شناسایی افراد محروم در مناطق کمتربرخوردار و هنرهای منسوخ شده و در حال منسوخ شدن جهت حفظ و احیای آن است.

چراغی جعفری گفت: آثار رسیده در نمایشگاه ها و جشنواره های اخیر نشان می دهد که تولیدات صنایع دستی تقریباً به نیاز و سلیقه مخاطب نزدیک شده است و به زودی شاهد رونق بیشتر این محصولات خواهیم بود.

دبیر اجرایی دومین جشنواره صنایع دستی بسیج کشور با بیان اینکه آثار خارق العاده به نمایش درآمده در این نمایشگاه حاصل ذوق و شوق بی نظیر هنرمندان توانمند است، افزود: هنرمندان استان سمنان در رشته های مختلف صنایع دستی توانایی و استعداد زیادی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره های منطقه ای صنایع دستی بسیج کشور

برگزاری جشنواره های منطقه ای صنایع دستی بسیج کشور