مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:502023-12-24ورزشي

حسینی: فوتبال امروز برای ما چرخید


سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با توجه به برنامه ریزی و زحمت توانستیم بازی را ببریم، بچه های ما مزد زحمات خود را گرفتند و فوتبال امروز برای ما چرخید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برای ما شد، شناخت خوبی از سپاهان داشتیم و برنامه ریزی خوبی کردیم؛ بازیکنان صحبت ها را در زمین انجام دادند.

وی ادامه داد: سپاهان در نیمه اول موقعیت خوب داشت که گل نزد و می دانستیم می توانیم در نیمه دوم سپاهان را غافلگیر کنیم؛ با دفاع نقاط قوت سپاهان را کور کردیم و در نیمه دوم موقعیتی نداشتند.

حسینی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی و زحمت توانستیم بازی را ببریم، از بازیکنان تشکر می کنم که با دل و جان بازی کردند و مزد زحمات خود را گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد عملکرد خوب این تیم مقابل سپاهان گفت: آمار در تاریخ است و بازی کردن مقابل سپاهان خیلی سخت است زیرا جای گیری خوبی در زمین دارند و حرکت های متنوعی انجام می دهند و کیفیت بازیکنان آن ها بالا است؛ بچه های ما مزد زحمات خود را گرفتند و فوتبال امروز برای ما چرخید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: فوتبال امروز برای ما چرخید

حسینی: فوتبال امروز برای ما چرخید