مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:352024-01-10سياسي

زن محجبه در محور تحولات عالم قرار دارد


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان گفت: در نظر امامین نظام مقدس جمهوری اسلامی زن محجبه، شریف در متن و محور تحولات عالم قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، زینب زاله صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز مادر و روز زن در مجتمع دخانیات کردستان، به نگاه ویژه انقلاب اسلامی به جایگاه والای زن اشاره و اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده اند که زن تنها نباید به امر خانه داری بپردازد، بلکه باید در تمام جهات جامعه حضور فعال داشته باشد.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کردستان افزود: در نظر امامین نظام مقدس جمهوری اسلامی زن، محجبه، شریف و در متن و محور تحولات عالم قرار دارد، به گونه ای که فرهنگ ساز، تمدن ساز و انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در نظام اسلامی ما صدای زنان، رساتر از مردان بوده، و کارکرد زن انقلابی در درون و بیرون از خانواده که همانا منشا گرفته از آموزه های دین مبین اسلام و ائمه معصومین است کاملا مشهود و تعیین کننده است.

عفت زن ایرانی در انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به سایر کشورهای سهم ویژه ای دارد مدیر مجتمع دخانیات کردستان نیز در این مراسم به جایگاه ویژه حضرت فاطمه زهرا (س)، از منظر قرآن کریم پرداخت و گفت: اسلام زن را موجودی والا و دارای کرامت می داند که پایه و اساس زندگی و خانواده بر روی آن ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن محجبه در محور تحولات عالم قرار دارد

زن محجبه در محور تحولات عالم قرار دارد