مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 10:252024-01-19سياسي

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در شادگان چه کسانی هستند؟


در حوزه انتخابیه شادگان 47 نفر ثبت نام اولیه نموده که پس از بررسی های صورت گرفته 28 نفر صلاحیت حضور در انتخابات را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شادگان، در ثبت نام اولیه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شادگان 71 نفر متقاضی درخواست ثبت نام کرده که پس از صحت سنجی 47 نفر موفق به تایید ثبت نام نهایی شدند.

پس از بررسی در هیئت اجرایی شهرستان 47 نفر جهت ادامه بررسی صلاحیت به هیئت نظارت استان معرفی گردید که پس از بررسی هیئت نظارت استان صلاحیت 28 نفر تایید شده است.

 عدم ثبت نام حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده فعلی که سابقه 6 دور کاندیدا و 4 دوره بعنوان نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی است می توان یکی از حاشیه های جالب این دوره انتخابات بیان کرد  همچنین تاکنون اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی وزارت کشور هنوز اعلام رسمی نشده و مسئولین استانی و شهرستانی هم تمایلی برای در اختیار گذاشتن اسامی تایید صلاحیت شدگان به رسانه ها تا امروز نداشته اند اما طبق شنیده ها در حوزه انتخابیه شادگان نامزدهای شاخصی در عرصه انتخابات دیده میشوند که از جمله میتوان به اسامی ذیل اشاره کرد: صادق منیعات فرمانده سابق سپاه شادگان ، هاشم خنفری شهردار اسبق الوان ، سعید جنامی معاون سابق فرماندار ، عبدالکریم مقدم رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در شادگان چه کسانی هستند؟

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در شادگان چه کسانی هستند؟