موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:302024-01-20اجتماعي

هوای هفت منطقه تهران در وضعیت قرمز


کیفیت هوای تهران در اولین روز از هفته در وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه های حساس) قرار دارد و این در حالی است که وضعیت در هفت نقطه پایتخت قرمز (آلوده برای همه افراد) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، شاخص لحظه ای کیفیت هوای تهران امروز (شنبه) بر روی عدد 117 قرار دارد که در این شرایط به کودکان، بیماران قلبی و ریوی و همچنین زنان باردار توصیه می شود از تردد در فضای باز خودداری کنند.

در 24 ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد 123 (ناسالم برای گروه های حساس) قرار داشت.

بر اساس اطلاعات سنجش کیفیت هوای تهران، اکنون در مناطق پیروزی منطقه (13)، میدان فتح منطقه (9)، شریف منطقه (2)، شاد آباد منطقه (18)، تربیت مدرس منطقه (6) و شهرداری مناطق (11 و 19) در وضعیت قرمز (آلوده برای همه افراد) قرار دارد و در سایر نقاط پایتخت وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.

از ابتدای سال جاری تا امروز 9 روز هوای پاک، 200 روز هوای قابل قبول، 84 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و 12 روز هوای ناسالم برای تمامی گروه ها در روز شمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا 50 در شرایط پاک یا سبز، 51 تا 100 در شرایط قابل قبول یا زرد، 101 تا 150 در شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای هفت منطقه تهران در وضعیت قرمز

هوای هفت منطقه تهران در وضعیت قرمز