مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 21:052024-01-10اجتماعي

در زمستان چگونه رانندگی کنیم؟


سرهنگ عبدالحسین زارع سرپرست پلیس راه کرمانشاه گفت: با توجه به مخاطرات احتمالی سفر در فصل زمستان، رانندگان حتماً با رعایت نکات ایمنی، تجهیزات زمستانی اتومبیل و وسایل گرمایشی ایمن به همراه داشته باشند تا در هنگام تغییرات جوی دچار مشکل نشوند.

- سرهنگ عبدالحسین زارع سرپرست پلیس راه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه بابیان این که رانندگان با تجهیزات کامل سفر کنند، اظهار کرد: با توجه به امکان تغییر آب و هوایی و نزول بارش های برف یا باران در حین سفر، رانندگانی که قصد سفر در فصل زمستان رادارند باید آمادگی لازم را برای این تغییرات جوی داشته باشند.

وی افزود: ازآنجاکه بیشتر تصادفات در فصل زمستان براثر عدم رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی است، به همین علت توجه به فرامین تابلوها و علائم و بیشتر کردن فاصله طولی و اتخاذ سرعت مطمئن و مناسب با شرایط جاده از ضروریات هست.

سرپرست پلیس راه کرمانشاه با تصریح این که انجام اعمال ناگهانی به ویژه در پیچ های لغزنده امکان خطرآفرینی را بیشتر می کند، گفت: رانندگان باید در شرایط جوی بارانی یا بارش برف از افزایش ناگهانی سرعت، ترمز گرفتن شدید، چرخاندن سریع فرمان و تغییر مسیرهای ناگهانی خودداری نمایند تا موجب سرخوردن اتومبیل نگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زمستان چگونه رانندگی کنیم؟

در زمستان چگونه رانندگی کنیم؟