مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:002023-12-24اقتصادي

صادرات حدود 2 میلیارد دلار کالای غیرنفتی از گمرکات هرمزگان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: یک میلیارد و 900 میلیون دلار کالای غیرنفتی از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه امسال از طریق گمرکات این استان به خارج از کشور صادر شده است.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: یک میلیارد و 900 میلیون دلار کالای غیرنفتی از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه امسال از طریق گمرکات این استان به خارج از کشور صادر شده است.

خلیل قاسمی امروز (سوم دی ماه)، در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: این کالاها شامل فلزات معمولی همچون فولاد، موادمعدنی، موادپلاستیکی و فلزات گرانبها بوده که به مقصد کشورهای چین، امارات متحده عربی، عمان و هندوستان بارگیری شده است.

وی بیان کرد: بیشترین میزان صادرات کالاهای غیرنفتی از هرمزگان در بخش صنعت و معدن با یک میلیارد و 730 میلیون دلار بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به تحقق 61 درصدی هدف گذاری صادرات در استان ابراز کرد: هدف گذاری صادرات کالاهای غیرنفتی هرمزگان امسال سه میلیارد و 100 میلیون دلار است.

قاسمی، پرداخت سود تسهیلات بانکی به بنگاه های اقتصادی صادراتی و سرمایه در گردش را از مشوق های صادراتی عنوان کرد و یادآورشد: اکنون شرایط برای صادارت موادمعدنی مانند گچ از بندرخمیر نیز به کشورهای مختلف فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات حدود 2 میلیارد دلار کالای غیرنفتی از گمرکات هرمزگان

صادرات حدود 2 میلیارد دلار کالای غیرنفتی از گمرکات هرمزگان