مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:402023-12-25اقتصادي

90 میلیون هکتار از منابع طبیعی کشور نیازمند آبخیزداری است


رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: 90 میلیون هکتار از منابع طبیعی کشور نیازمند آبخیزداری است که اگر آبخیزداری این 90 میلیون هکتار انجام شود در بازه زمانی سه تا چهار سال کسری 140 میلیارد مترمکعبی آبخوان ها جبران خواهد شد.

- ایسنا/البرز رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: 90 میلیون هکتار از منابع طبیعی کشور نیازمند آبخیزداری است که اگر آبخیزداری این 90 میلیون هکتار انجام شود در بازه زمانی سه تا چهار سال کسری 140 میلیارد مترمکعبی آبخوان ها جبران خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی قربانی روز دوشنبه چهارم دی ماه در مراسم بزرگداشت استاد کریم ساعی که در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار شد، گفت: توسعه در تمام جوامع بشری ارتباط مستقیمی با ظرفیت تولید کالا و خدمات دارد.

در این بخش توسعه اجتماعی ارتباط نزدیکی با آب، خاک و محیط زیست دارد.

وی با بیان اینکه در اسناد بالادستی کشور بر اهمیت موضوع منابع طبیعی و محیط زیست در توسعه پایدار کشور تاکید شده است؛ گفت: برای رسیدن به مدیریت پایدار در عرصه های طبیعی که نیازمند حکمرانی مطلوب است باید به گونه ای عمل کرد که ساختار دانش بتواند مدیریت منابع طبیعی کشور را رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 میلیون هکتار از منابع طبیعی کشور نیازمند آبخیزداری است

90 میلیون هکتار از منابع طبیعی کشور نیازمند آبخیزداری است