مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:052024-01-05سياسي

اقدامات جنایتکارانه دشمن نشان از عقده گشایی دارد


ترور و اقدامات جنایتکارانه دشمن نشان می دهد دشمن از مقاومت ما و ایستادگی ملت های مسلمان در فلسطین، یمن و عراق و .

درمانده شده و با این تحرکات سعی در عقده گشایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه، حجت الاسلام سید حسین کاظمی، امام جمعه این شهر امروز در خطبه های نماز عبادی نماز جمعه این هفته با اشاره به 17 دیماه سالروز حدف حجاب به دست رصاخان اظهارداشت: این فرهنگ غربی با دو هدف سودجوی و لذت جویی در جوامع غربی رواج دارد و نگاه غرب به زن و حجاب یک نگاه ابزاری و تبلیغاتی است.

وی با بیان اینکه 19 دی ماه سالروز قیام خونین مردم قم به عنوان یکی از مناسبت های هفته پیش رو است، تصریح کرد: این قیام و قیام های مردم بیدار، انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی سبب شد این حرکت ها ادامه دار باشد و در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی ختم شود.

امام جمعه سربیشه اصافه کرد: 19 دی ماه مصادف با عملیات کربلای 5 با رمز یازهرا(س) در سال 1365  است که سبب پیروز جبهه حق علیه باطل و ورود خسارات و تلفات زیادی بر دشمن شد و جوانان و رزمندگان زیادی از شهرستان سربیشه در این عملیات شهید شدند.

کاظمی با اشاره به برگزاری نشست ها و جلسات برنامه ریزی مختلف توسط فرمانداری و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به مناسبت روز شهرستان سربیشه گفت: امسال نیز ان شاءالله همانند سال گدشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات جنایتکارانه دشمن نشان از عقده گشایی دارد

اقدامات جنایتکارانه دشمن نشان از عقده گشایی دارد