مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:302023-12-30فرهنگي

بازگشت فیلم اولی ها به جشنواره فجر / درخواست دبیر جشنواره از استانداران


دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گزارشی درباره وضعیت برگزاری این جشنواره، با تاکید بر اینکه ژانرهای مختلفی در این دوره حضور دارند، - دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گزارشی درباره وضعیت برگزاری این جشنواره، با تاکید بر اینکه ژانرهای مختلفی در این دوره حضور دارند، از استانداران درخواست کرد که تمهیدات ویژه ای را برای چهل و دومین جشنواره فیلم فجر درنظر بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها روز شنبه 9 دی ماه در باغ زیبا برگزار شد.

در این جلسه، مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و برخی از مدیران جشنواره به ارائه گزارش هایی پرداختند.

اقدام زودتر برای هماهنگی بهتر در ابتدای این جلسه، محمدرضا سوقندی مدیر امور استان های جشنواره فیلم فجر بیان کرد: 9 دی را گرامی می داریم که روز بصیرت و پیوند و بیعت امت با ولایت است.

همچنین پیشاپیش ایام ولادت حضرت زهرا(س) را تبریک می گویم و به همه شهدا به ویژه شهید بزرگوار سیدرضی موسوی درود می فرستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در این نشست با همراهی آقایان عزت الله علیزاده مدیر کمیته فنی، محمدرضا فرجی مسئول کمیته نمایش، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی و میلاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت فیلم اولی ها به جشنواره فجر / درخواست دبیر جشنواره از استانداران

بازگشت فیلم اولی ها به جشنواره فجر / درخواست دبیر جشنواره از استانداران