مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 00:552024-01-08سياسي

ایراد موجود در نحوه نصب سردیس کمال اسماعیل تصحیح شد


سردیس کمال اسماعیل که از ساخته های استاد ایرج محمدی است و در پارک کمال اصفهان قرار دارد، با رفع ایرادی که در نحوه نصب خود داشت، مجدداً نصب شد.

- ایسنا/اصفهان سردیس کمال اسماعیل که از ساخته های استاد ایرج محمدی است و در پارک کمال اصفهان قرار دارد، با رفع ایرادی که در نحوه نصب خود داشت، مجدداً نصب شد.

پنجشنبه هفتم دی ماه سال جاری و هم زمان با روز بزرگداشت کمال اسماعیل بن محمد بن عبدالرزاق اصفهانی بود که گفت وگوی ایسنا با استاد ایرج محمدی با عنوان نیم تنه کمال اسماعیل؛ لبخندی با سَری بریده منتشر شد.

استاد محمدی، سازنده سردیس کمال اسماعیل است که در پارک کمال اصفهان قرار دارد.

او در آن گفت وگو سخن خود را با یک خواهش آغاز کرد و چنین گفت: اول از همه خواهشی دارم و این است که من وقتی نیم تنه کمال اسماعیل را ساختم خودم هم آن را در پارک کمال نصب کردم، اما چندسال قبل شهرداری آن را مرمت کرد، ولی نصبِ آن صحیح نیست و به شکلی است که گویا از پشت در حال افتادن است! خواهش می کنم این موضوع را به مسئولان شهرداری بگویید شاید حرف شما را بهتر از من بپذیرند.

سیدعلی معرک نژاد، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان بعد از اطلاع از این موضوع، قول پیگیری داد؛ تا اینکه وی ساعاتی پیش و در ارتباطی با خبرنگار ایسنا، از نصب مجدد سردیس کمال اسماعیل توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایراد موجود در نحوه نصب سردیس کمال اسماعیل تصحیح شد

ایراد موجود در نحوه نصب سردیس کمال اسماعیل تصحیح شد