مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:102024-01-15بين الملل

سندرز: فاجعه انسانی در غزه در حال رخ دادن است


سناتور ارشد آمریکایی می گوید برای رای دهندگان آمریکایی دشوار است که با توجه به جنگ غزه دور بایدن جمع شوند و به او رای دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سناتور برنی سندرز در جریان برنامه ای در سی ان ان به شدت بر این موضوع تاکید کرد که وضعیت به وجود آمده در غزه از تاریخ 7 اکتبر یک فاجعه انسانی وحشتناک است و به مجری این برنامه گفت حمایت مالی جو بایدن رییس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی در طول این جنگ دیدگاه اکثر جوانان آمریکایی را نسبت به وی تغییر داده است و رییس جمهور بایستی مسیر خود را در این راه تغییر دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاکس نیوز سندرز در اظهارات انتقاد آمیزش علیه مواضع بایدن نسبت به رژیم صهیونیستی عنوان کرد: شما نمی توانید میلیاردها دلار به کشوری بدهید که خواسته های شما را نادیده می گیرد و قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد.

این سناتور ارشد دموکرات آمریکایی در جریان صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که جنگ در غزه حتی از جنگ درسدن آلمان در سال 1945 نیز بدتر شده است.

وی در باب مقایسه ای عنوان کرد ما از تخریب وحشتناک آن شهر در طی جنگ جهانی دوم صحبت می کنید حال آنکه آنچه در غزه می گذرد در عرض سه ماه اتفاق افتاده است و وضعیت بدتر از چیزی است در یک دوره دو ساله برای درسدن رخ داد و این یک فاجعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: فاجعه انسانی در غزه در حال رخ دادن است

سندرز: فاجعه انسانی در غزه در حال رخ دادن است