مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:202023-12-31حوادث

پلمب 713 واحد صنفی متخلف در اصفهان


رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب 713 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات این فرماندهی در آذرماه سال جاری خبر داد.

- مسعود طُریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی که آذرماه سال جاری توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان انجام شد از 17 هزار و 142 واحد صنفی در سطح استان بازدید بعمل آمد.

وی  از پلمب 713 واحد صنفی متخلف در این طرح خبر داد و افزود: 287 مورد از این واحدها به علت ارتکاب تخلفات انضباطی عدم رعایت دستورالعمل های صادره و ابلاغیه ها، 249 مورد به علت نداشتن پروانه و 177 مورد نیز به خاطر دستور قضایی پلمب و پرونده قضایی نیز برای آنها تشکیل شد.

طریفی با اشاره به ابطال 53 پروانه کسب واحد صنفی متخلف گفت: همچنین متصدیان یک هزار و 724 واحد صنفی اخطار یه پلمب دریافت کرده و از متصدیان 2هزار و 718 واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد که در صورت عدم تعهدات خود با آنان برخورد قانونی صورت می گیرد.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای این گونه طرح ها با قوت ادامه دارد و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 713 واحد صنفی متخلف در اصفهان

پلمب 713 واحد صنفی متخلف در اصفهان