مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:102023-12-23اقتصادي

بهره گیری از تکنولوژی نانو برای برفروبی در جاده ها ضروری است


معاون عمرانی استانداری کردستان با انتقاد از سیستم نمک پاشی، شن و ماسه در جاده ها، در سطح استان بیان کرد: بهتر است که در این راستا از تکنولوژی های جایگزین چون سیستم نانو و نظرات دانشگاهیان استفاده کرد.

- ایسنا/کردستان معاون عمرانی استانداری کردستان با انتقاد از سیستم نمک پاشی، شن و ماسه در جاده ها، در سطح استان بیان کرد: بهتر است که در این راستا از تکنولوژی های جایگزین چون سیستم نانو و نظرات دانشگاهیان استفاده کرد.

کیومرث حبیبی امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان کردستان اظهار کرد: اینکه در 18 ماه اخیر درصد تلفات جاده ای در استان کاهشی بوده، قابل تقدیر است، اما با در نظر گرفتن نرخ رشد جمعیت و رشد اتومبیل در کشور، باید کوشید که آن را مستمر کرده و به سمت صفر شدن پیش برد.

وی، با اشاره به اینکه کمیت و کیفیت راه های روستایی بسیار مهم است، افزود: آسفالت راه روستایی گاهی مشکلاتی را به دلایل مختلف از جمله نبود سرعت گیر و فرهنگ رانندگی به وجود می آورد که باید رفع شود.

معاون عمرانی استانداری کردستان بیان کرد: اقدامات فرهنگی و آموزش در راستای کاهش تصادفات و فرهنگ رانندگی، بسیار مهم است و باید در سیستم های آموزشی، مدارس و صدا و سیما برنامه های تاثیرگذاری تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از تکنولوژی نانو برای برفروبی در جاده ها ضروری است

بهره گیری از تکنولوژی نانو برای برفروبی در جاده ها ضروری است