مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 23:152024-01-11اقتصادي

ایجاد بزرگترین واحد توسعه و تحقیق در شرکت دانش بنیان فرادانه


مدیرعامل کارخانه تولید خوراک آبزیان فرادانه گفت: این شرکت در بین کارخانه های تولید خوراک آبزیان، بیشترین فارغ التحصیلان را جذب کرده و بزرگترین واحد تحقیق و توسعه را برای فرادانه ایجاد کرده است.

- حسن حیدری مدیرعامل کارخانه تولید خوراک آبزیان فرادانه در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: پرورش میگو در سطح کشور با غذای وارداتی شروع شد و تا چند سال نیز ادامه داشت، اما در ادامه یک شرکت تولیدکننده غذای مرغ با اصلاح محصول خود به بخش تولید خوراک آبزیان ورود کرد و این اولین شرکت در حوزه خوراک آبزیان بود.

  وی با اشاره به ثمره حضور شرکت های دانش بنیان در صنعت شیلات، افزود: بعد از چند سال شرکت های تخصصی آبزیان وارد کار شدند و بعد از چهار سال فرادانه به عنوان تولیدکننده خوراک میگو به صورت دانش بنیان، فارغ التحصیلان متخصص را دور هم جمع کرد به گونه ای که اکنون، فرادانه در بین کارخانه های تولید خوراک آبزیان، بیشترین فارغ التحصیلان را جذب کرده است و بزرگترین واحد تحقیق و توسعه را برای فرادانه ایجاد کرده است.

  این مقام مسوول با بیان اینکه فرادانه باتوجه به رویکرد تخصص محور خود از هیأت علمی دانشگاه ها استفاده می کند، اعلام کرد: در ادامه روند پیشرفت های این شرکت، فرادانه با شناسایی بازار، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بزرگترین واحد توسعه و تحقیق در شرکت دانش بنیان فرادانه

ایجاد بزرگترین واحد توسعه و تحقیق در شرکت دانش بنیان فرادانه