مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:552024-01-02سياسي

تا سه نشه بازی نشه؛بازی با آبروی شورا برای دفاع از شهردار اهواز


سومین جلسه متوالی شورای شهر اهواز به علت غیبت پنج عضو شورا به حد نصاب نرسید و به زمان دیگری موکول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،سومین جلسه  متوالی شورای شهر اهواز به علت غیبت پنج عضو شورا به حد نصاب نرسید و به زمان دیگری موکول شد.

سیاوش محمودی، زارع زاده، دغاغله، ملایی زمانی و هاشم پور به عنوان حامیان شهردار در روزهای گذشته  در صحن شورا حاضر نشدند تا جلسه را از حدنصاب بندازند و مسئله احراز شرایط شهردار بررسی نشود و امکان رای گیری نباشد.

شهردار اهواز در واکنش به طرح برکناری شهردار در شورای شهر به رسانه ها گفته است: این اتفاقات و اینکه هرازگاهی شایعاتی مطرح یا اقداماتی انجام می شود که ساخته و پرداخته ذهن های بیرون از شورا است.

  وی تاکید کرد : از روز اول که وارد اهواز شدم گفتم دو عامل می تواند مرا از اهواز جدا کند که یکی خداوند و مرگ و دوم اراده شورا برابر قانون است.

سومین نشست فوق العاده شورای شهر اهواز برای برکناری امینی شهردار اهواز طبق بند دال ماده 80 قانون شوراها با غیبت 5 نفر از حامیان شهردار به روز بعد موکول می شود.

با توجه به نارضایتی مردمی از روند خدمات رسانی شهرداری و تحت فشار افکار عمومی، کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز در هفته پیشین، رضا امینی را واجد شرایط قانونی تصدی شهرداری اهواز ندانست و طرح برکناری وی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا سه نشه بازی نشه؛بازی با آبروی شورا برای دفاع از شهردار اهواز

تا سه نشه بازی نشه؛بازی با آبروی شورا برای دفاع از شهردار اهواز