مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:202024-01-08اقتصادي

پیش بینی اجرای زیرساخت آب و فاضلاب برای 40 هزار مشترک در طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان


شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با هدف تامین آب و جمع آوری فاضلاب طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی اجرای خطوط انتقال، شبکه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب برای 32 سایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان  امروز در تشریح جزییات این طرح تامین آب و جمع آوری فاضلاب طرح نهضت ملی مسکن با بیان اینکه ما آمادگی برای تسریع در اجرای زیرساخت های طرح نهضت ملی مسکن داریم، اظهار کرد: آبفا برای تمامی شهرهایی که طرح ملی مسکن در آن شهر، پیش بینی و زمین برای اجرای آن واگذار شده، برنامه ریزی کرده است که 40 هزار مشترک جدید از اجرای این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

وی به حجم عملیات اجرایی زیرساخت های آب و فاضلاب این طرح اشاره کرد و گفت: در بخش آبرسانی، 27 کیلیومتر خط انتقال، 344 کیلومتر شبکه توزیع، پنج باب مخزن به ظرفیت 27 هزار متر مکعب و سه ایستگاه پمپاژ اجرا و احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین به حجم عملیات بخش جمع آوری فاضلاب این سایت ها اشاره کرد و گفت: در این زمینه برای جمع آوری فاضلاب 25 هزار مسکونی پیش بینی لازم انجام شده است که در همین راستا 13 کیلومتر خط انتقال، 115 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا و عملیات احداث و تکمیل چهار باب تصفیه خانه فاضلاب آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اجرای زیرساخت آب و فاضلاب برای 40 هزار مشترک در طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان

پیش بینی اجرای زیرساخت آب و فاضلاب برای 40 هزار مشترک در طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان