مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 00:002024-01-08سياسي

شهادت دختری که شیطنت هایش اشک مادرش را در می آورد!


شهیده فائزه رحیمی،دانشجو معلمی 20 ساله بود، ساکن یکی از برج های منطقه 22 تهران، همان دختر شر و شیطان و به اصطلاح امروزی ها بیش فعال در کودکی، که بنا بر گفته خودشان گاهی شیطنت هایش اشک مادر را در می آورد.

- گروه زندگی- راضیه ابراهیمی: درست است! شهادت می چرخد و می چرخد و هربار دستش را روی شانه کسی می گذارد که در زندگی کاری کرده است که از او پذیرفته اند.

شهیده فائزه رحیمی هم یکی از همان هایی است که در همان روزی که تبریک های روز مادر در دهانمان ماسید، صدای حاج قاسم را در گوشمان طنین انداز کرد که: ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم… .

با برخی اعضای خانواده و دوستان شهیده فائزه رحیمی، گفت وگویی کرده ایم تا برایمان بگویند فائزه، همان دختر شر و شیطان و به اصطلاح امروزی ها بیش فعال، که بنا بر گفته خودشان در کودکی گاهی شیطنت هایش اشک مادر را هم در می آورد در کدام موعد مقرر، عزمش را جزم کرده، عرق پیشانی اش را تکانده و بالا و بالاتر رفته.

  *حتی موقع پر کشیدنت هم شیطنت و شلوغ کردی  دانشجو معلمی بیست ساله، متولد مرداد 1382، ساکن یکی از برج های منطقه 22 تهران که در کنکور سال 1400 در رشته امور تربیتی، پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران قبول شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت دختری که شیطنت هایش اشک مادرش را در می آورد!

شهادت دختری که شیطنت هایش اشک مادرش را در می آورد!