مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 18:252023-12-24بين الملل

زادگاه مسیح(ع) غرق در اندوه؛ مسیحیان با شهدای غزه ابراز همدردی کردند


جنگ غزه باعث شده تا مسیحیان فلسطین از برگزاری مراسم های شاد خود به مناسبت سال نوی میلادی صرف نظر کرده و مراسم شب سال نو را این بار به دعا و مناجات برای پایان یافتن حملات رژیم صهیونیستی سپری کنند.

- زادگاه مسیح(ع) غرق در اندوه؛ مسیحیان با شهدای غزه ابراز همدردی کردند جنگ غزه باعث شده تا مسیحیان فلسطین از برگزاری مراسم های شاد خود به مناسبت سال نوی میلادی صرف نظر کرده و مراسم شب سال نو را این بار به دعا و مناجات برای پایان یافتن حملات رژیم صهیونیستی سپری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسیحیان فلسطینی امسال برخلاف سنت هر ساله خود، شب کریسمس را غرق در اندوه سپری کرده و با روشن کردن شمع، برای پایان حملات علیه غزه دعا کردند.

در گزارش خبرگزاری رویترز از مراسم شب کریسمس در کلیسای مهد واقع در شهر بیت لحم آمده که با شهادت بیش از 20 هزار نفر در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، فلسطینیان کرانه باختری که اکثریت جمعیت این منطقه را به خود اختصاص داده اند نیز سوگوار هستند.

مسیحیان بیت لحم نیز در اقدامی با هدف همدردی با برادران مسلمان خود در غزه، تصمیم گرفتند که امسال از تزیین درخت های بزرگ صرف نظر کنند، زیرا در فاصله 50 کیلومتری آنان یک قتل عام در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زادگاه مسیح(ع) غرق در اندوه؛ مسیحیان با شهدای غزه ابراز همدردی کردند

زادگاه مسیح(ع) غرق در اندوه؛ مسیحیان با شهدای غزه ابراز همدردی کردند