مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:252023-12-23دانش

اولین مدرسه مهارتی علوم همگرا افتتاح می شود


رییس دانشکدگان فناوری همگرا و کوانتومی با بیان اینکه اولین مدرسه مهارتی علوم همگرا به زودی افتتاح می شود، بیان کرد: تیم های استارت آپی و دانشجویی در قالب انجمن ها نیز از ماموریت های دانشکده های موضوعی است.

- رییس دانشکدگان فناوری همگرا و کوانتومی با بیان اینکه اولین مدرسه مهارتی علوم همگرا به زودی افتتاح می شود، بیان کرد: تیم های استارت آپی و دانشجویی در قالب انجمن ها نیز از ماموریت های دانشکده های موضوعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد شیرین کلام، رییس دانشکدگان فناوری همگرا و کوانتومی امروز در مراسم رویداد حل مسئله و همایش ملی علوم و فناوری های همگرا و کوانتوم اظهار کرد: این رویداد علمی بر اساس سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی که برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: دانشکده علوم و فناوری های همگرا و کوانتومی اولین دانشگاه موضوعی است که هدف آن حل مسئله و چالش های اساسی سازمان ها و ارگان های اجرایی است.

شیرین کلام عنوان کرد: 12 رشته گرایش در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشکده ارائه می شود و هم اکنون 1800 دانشجو در حال تحصیل هستند.

رییس دانشکدگان فناوری همگرا و کوانتومی افزود: موسسه آموزشی تحقیقاتی صنایع دفاعی یکی از سازمان های موثر است، این سازمان مسائل و چالش ها را در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مدرسه مهارتی علوم همگرا افتتاح می شود

اولین مدرسه مهارتی علوم همگرا افتتاح می شود