مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 19:352024-01-11سياسي

در انتصابات کانون پرورش فکری نگاه جناحی وجود ندارد


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به هیچ عنوان نگاه جناحی نداریم و این امر در عملکرد ما نمایان است؛ - ایسنا/قزوین مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به هیچ عنوان نگاه جناحی نداریم و این امر در عملکرد ما نمایان است؛ در انتصاب، ثبات مدیریتی داریم چرا که اگر در حوزه مدیریتی نگاه جوانگرایی دارید باید تحمل کنید تا اگر هم خطایی وجود داشت با برنامه ریزی و آموزش رفع شود.

حامد علامتی در نشست صمیمانه با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه که امروز 21 دی در حسینیه امینی های قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهادت دانش آموزان در کرمان نشان از کودک کش بودن رژیم صهیونیستی است؛ دشمنانی که گمان می کنند کودکان و نوجوانان ما در صحنه نیستند، حضور کودکان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی سندی بر این امر است.

وی در ادامه افزود: سفرهای ما تشریفاتی نیست و همانند هیئت دولت معاونین ما در استان ها حضور پیدا می کنند تا در جریانات امور کانون در استان ها قرار گیرند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: ما نیامدیم که تمامی مسائل را یک جا حل کنیم چند مسئله را انتخاب می کنیم تا بررسی کارشناسی صورت گیرد و در قبال این سفر مسائلی که برکاتی برای استان دارد را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتصابات کانون پرورش فکری نگاه جناحی وجود ندارد

در انتصابات کانون پرورش فکری نگاه جناحی وجود ندارد