مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:502024-01-05سياسي

عاملان حادثه تروریستی کرمان منتظر انتقام سخت باشند


عاملان و حادثه تروریستی درگلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت جمع کثیری از زائران قبر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی شد، منتظر انتقام سخت باشند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر پل دختر، اظهار کرد: ترور منطق انسان های شکست خورده، پوسیده، فسیل شده و عاجز است و دشمنان ایران اسلامی بدانند ما ملت شهادت و ملت امام حسینیم و راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی به سخن تاریخی امام راحل اشاره کرد و افزود: هنوز کلام گهربار امام راحل در گوش ما طنین انداز است که فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود و شهید بهشتی فرمودند ما راست قامتان، جاودانه در تاریخ خواهیم ماند .

امام جمعه پل دختر گفت: راه برد ملت ایران اسلامی در برابر دشمن تروریست این است که آنها گوش به فرمان ولی امر خود هستند.

وی به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی این حادثه تروریستی اشاره کرد و افزود: این پیام که با حزن و اندوه همراه بود، تسکین دهنده برای خانواده های شهدا و ملت ایران در این حادثه تروریستی بود.

موسوی یادآورشد: بخشی از پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی حادثه تروریستی کرمان نیز شامل هشدار به جنایت کاران و ابر قدرت های جهان بود که آنها بدانند سربازان راه سلیمانی رذالت و جنایت آنها را تحمل نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان حادثه تروریستی کرمان منتظر انتقام سخت باشند

عاملان حادثه تروریستی کرمان منتظر انتقام سخت باشند