مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:202024-01-20سياسي

لزوم تحقیق و پژوهش در بخش کشاورزی اردبیل/ کشور در محاصره تکنولوژیک قرار دارد


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اذعان بر اینکه امر تحقیق و پژوهش در بخش کشاورزی استان اردبیل حائز اهمیت است، گفت: کشور در محاصره تکنولوژیک قرار دارد و فعالیت روزافزون در این زمینه برای کشور حیاتی است.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اذعان بر اینکه امر تحقیق و پژوهش در بخش کشاورزی استان اردبیل حائز اهمیت است، گفت: کشور در محاصره تکنولوژیک قرار دارد و فعالیت روزافزون در این زمینه برای کشور حیاتی است.

حجت الاسلام سیدحسن عاملی 30 دی در مراسم تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی استان اردبیل تحقیق و پژوهش را برای بخش کشاورزی استان اردبیل لازم دانست و افزود: با دستیابی به علم و راه اندازی مراکز تحقیقاتی کارها را در بخش کشاورزی استان پیش ببرید.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: در روزگار امروزی تأمین امنیت غذایی سخت شده است و باید ایده تبدیل علم به ثروت را جدی گرفت و آخرین تحولات علمی در تولید بذور کشاورزی را پیگیر شد.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: بیشترین درآمد در بخش کشاورزی، آخرین حلقه تولید است و نباید محصول بدلیل نبود صنایع بسته بندی و تبدیلی از استان خارج شود.

عاملی بیان کرد: بیشترین درآمد در همان صنایع تولیدی و بسته بندی و تبدیلی است و انتظار میرود در این زمینه اقدامات مؤثر در بخش کشاورزی استان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تحقیق و پژوهش در بخش کشاورزی اردبیل/ کشور در محاصره تکنولوژیک قرار دارد

لزوم تحقیق و پژوهش در بخش کشاورزی اردبیل/ کشور در محاصره تکنولوژیک قرار دارد