مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:052024-01-07سياسي

دشمنان از نام شهید سلیمانی بیش از خود ایشان هراس دارند


استاندار قم با بیان اینکه دشمن در حادثه تروریستی کرمان ثابت کرد که از نام شهید سلیمانی بیش از ایشان هراس دارد، گفت: ملت ایران آماده اند تا به اذن رهبر فرزانه انقلاب رژیم صهیونیستی و جعلی اسراییل را نابود کنند.

- ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه دشمن در حادثه تروریستی کرمان ثابت کرد که از نام شهید سلیمانی بیش از ایشان هراس دارد، گفت: ملت ایران آماده اند تا به اذن رهبر فرزانه انقلاب رژیم صهیونیستی و جعلی اسراییل را نابود کنند.

چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید و دلاور جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی شامگاه شنبه 16 دی ماه به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) استانداری قم با حضور سردار پاسدار ابراهیم جباری در سالن کرامت برگزار شد.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم در این مراسم اظهار کرد: به یاد دارم روزی که خبر شهادت حاج قاسم به گوش مردم رسید همه آن ها از هر قشر و تفکری که بودند غم انگیز شده و اشک ریختند؛ حاج قاسم در فرمایشات خود گفته بود که تا 3 ماه دیگر داعش نابود خواهد شد و درست بعد از گذشت 3 ماه این اتفاق افتاد، این کار مردان خداست که با اراده و ایمان قوی در مسیر خدا قدم می گذراند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی ادامه داد: شجاعت، ایثار و اراده حاج قاسم و امثال ایشان باعث شده امروز ایران هم در دنیا تصمیم گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از نام شهید سلیمانی بیش از خود ایشان هراس دارند

دشمنان از نام شهید سلیمانی بیش از خود ایشان هراس دارند