مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:252023-12-31فرهنگي

یک خاطره شنیدنی از منوچهر شاهسواری


منوچهر شاهسواری با بیان خاطره ای دلیل نرفتش را به آمریکا با وجود پذیرش برای تحصیل گفت و تاکید کرد: نسل ما تغییر را یک نیاز مهم می دانست.

- منوچهر شاهسواری با بیان خاطره ای دلیل نرفتش را به آمریکا با وجود پذیرش برای تحصیل گفت و تاکید کرد: نسل ما تغییر را یک نیاز مهم می دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه سینما در ادامه انتشار سلسله برنامه های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز منوچهر شاهسواری تهیه کننده سینما و مدیر فرهنگی بخش هایی از گفتگوی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می خوانید.

منوچهر شاهسواری با بیان اینکه در سال 1336 در بندر ماهشهر متولد شده و اصالتش مربوط به لرهای بختیاری است، گفت: یادم می آید در چابهار با پدیده ای به نام عکس مواجه شدم و زمینه مطالعاتی نظیر مجله و کتاب به اندازه ای که در آن زمان مرسوم بود، در خانواده من هم وجود داشت.

وی با بیان اینکه علاقه زیادی به مطالعه داشته است، افزود: علاقه ام به اندازه ای بود که وقتی مادرم سبزی می خرید حتی روزنامه های که دور آن پیچیده شده بود را می خواندم البته این موضوع در بسیاری از افراد هم نسل من رایج بود.

شاهسواری خاطرنشان کرد: پدرم یک دوربین عکاسی بسیار ابتدایی به من جایزه داد و همان دوربین دریچه تازه ای را به روی من گشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خاطره شنیدنی از منوچهر شاهسواری

یک خاطره شنیدنی از منوچهر شاهسواری