مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:052023-12-26سياسي

شهرداری برای این نقطه پرتجمع یاسوج تدبیری اتخاذ کند


میدان شهدای نیروی انتظامی که ایستگاه چند روستا در یاسوج است یکی از شلوغ ترین و بی نظم ترین نقطه در مرکز کهگیلویه وبویراحمد است که انتظار می رود شهرداری برای این نقطه کاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، پس از کناره گیری نستهن مقدم از شهرداری های یاسوج حرف و حدیث ها و گمانه زنی ها برای انتخاب شهردار جدید شهر یاسوج آغاز شد و بعد از کش و قوس ها و تایید و تکذیب ها کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج به عنوان شهردار انتخاب شد.

انتخاب آشنا به عنوان شهردار تا حدودی مردم را امیدوار به تغییر و تحول در سیمای شهر یاسوج کرد تا شاید پایتخت طبیعت ایران جان تازه ای بگیرد اما آشنا هم که به گرفتاری و مشکلات شهر آشنا بود آنچنان که انتظار می رفت کاری برای یاسوج انجام نداده است.

یکی از مناطق پرتجمع و شلوغ در یاسوج میدان شهدای نیروی انتظامی است که ایستگاه مناطق بنسنجان، مهریان، بلهزار، مادوان و گوشه امامزاده قاسم(ع) بوده که در ظهرها و شب ها این مکان مملو از مردمی می شود که قصد بازگشت به خانه را دارند اما شهرداری آنچنان که باید و شاید برای این نقطه تدبیری اتخاذ نکرده است و گاها مردم بیش از یک ساعت هم در این نقطه معطل می شوند تا ماشین پیدا شود و به خانه بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری برای این نقطه پرتجمع یاسوج تدبیری اتخاذ کند

شهرداری برای این نقطه پرتجمع یاسوج تدبیری اتخاذ کند