مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:252024-01-03سياسي

وقتی فعالیت پژوهشی با ظرافت زنانه گره می خورد


علم و پژوهش در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است به طوریکه پژوهشگران کشورمان در سال های اخیر در لیست دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند، در این میان نقش بانوان پژوهشگر غیرقابل انکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، همزمان با سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) که موسوم به روز زن و مادر است، به سمت جایگاه بانوان در پژوهش کشور رفتیم و از پژوهشگران خواستیم تا دغدغه های خود را بگویند و ما بلندگویی برای صدای آن ها باشیم.

   زنان  در جامعه از لحاظ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نقش کلیدی و محوری دارند و در بخش علمی و دانشگاهی نیز خوش درخشیده اند، البته رسالت مادری نیز از نقش های حیاتی زنان جامعه است که پژوهشگران خانم این نقش را هم در کنار کارهای علمی شان به خوبی انجام می دهند.

از این رو با پژوهشگران موفق در دانشگاه های مختلف کشور به صحبت پرداختیم و از آن ها خواستیم از دغدغه ها و نیاز های خود به عنوان یک زن در جامعه دانشگاهی بگویند.

نسیبه علاالدینی دانشجوی دانشگاه منابع طبیعی گرگان گفت: خانم ها پا به پای آقایان در مسیر پژوهش قدم برمی دارند و امثال من از زمان قبل از ازدواج به صورت کامل در حوزه دانشگاه فعالیت پژوهشی و کار های علمی انجام می دادیم ولی به قول معروف وقتی آدم ازدواج می کند، مسؤولیت های او بیشتر می شود و احتیاج د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی فعالیت پژوهشی با ظرافت زنانه گره می خورد

وقتی فعالیت پژوهشی با ظرافت زنانه گره می خورد