مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:402024-01-03سياسي

آمادگی 23 هزار پایگاه بسیج جامعه زنان برای اهدای خون


جمعی از بانوان بسیجی در سراسر کشور طی فراخوان انجام شده به مراکز اهدای خون مراجعه کردند و برای امر خداپسندانه اهدای خون در پویش مهر فاطمی قدم پیش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مینا بیابانی، رییس بسیج جامعه بانوان کشور صبح امروز به همراه معاونان و جمعی از بسیجیان جامعه زنان با حضور در انتقال خون استان تهران به پویش مهر فاطمی پیوست.

    وی در این خصوص،گفت: پویش مهر فاطمی که در فاصله زمانی بین شهادت حضرت فاطمه(س) تا میلاد این بانوی مکرمه توسط سازمان انتقال خون و طی تفاهمی با بسیج جامعه زنان کشور برگزار شد، مورد حمایت و استقبال خواهران بسیجی قرار گرفت و امیدوارم بانوان بسیجی در این پویش نیز همچون همیشه حماسه آفرین و تاثیر گذار باشند و نور امید و نشاط را به دل خانواده ها بتابانند و هر یک جان سه بیمار را نجات دهند.

     بیابانی افزود: امروز 23 هزار پایگاه مقاومت خواهران در سراسر کشور در پویش مهر فاطمی شرکت می کنند.

    وی با تاکید بر جو همدلی در زمان پاندمی کرونا گفت: آن روزها به خاطر احساس اضطراری که وجود داشت استقبال شایان توجهی توسط بانوان شد و از آن به بعد بسیج جامعه زنان در پویش های اهدای خون متعددی شرکت کرد و امروز مشارکت جامعه بسیجی در امر اهدای خون نهادینه شده است و مابقی اقشار و حتی برادران با اعلام پویش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 23 هزار پایگاه بسیج جامعه زنان برای اهدای خون

آمادگی 23 هزار پایگاه بسیج جامعه زنان برای اهدای خون