مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:302023-12-26اقتصادي

از تشکیل بزرگترین گروه دف نوازی جهان تا تولید پابند الکترونیکی در زندان


مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور با بیان اینکه بزرگترین گروه دف نوازی جهان در زندان های ایران راه اندازی شده، گفت: 15 درصد زندانیان پس از آزادی، - گروه قضایی خبرگزاری فارس:  این سوغاتی زندان است جمله ای آشنا که به یک محصول صنایع دستی اشاره دارد، بیان گر این است که فرد در زندان مشغول و سرگرم ساخت آن بوده، اما واقعا زندان سوغاتی می دهد؟ شایدهم تخت کناری اش یک فرد هنرمند بود که از چرخش روزگار راهی زندان شده.

در یکی از سریال های قدیمی هم یک پدر کت و شلوار دامادی پسرش را در زندان دوخت.

پشت دیوارهای بلند زندان چه خبر است؟ واقعا آنجا دانشگاه است و هتل؟ کارهای نکرده دنیای آزاد و واقعی را می گذارند در زندان؟ منبت کاری می کنند و نجاری.

  برای بیشتر شناخت بیشتر این محیط، به سراغ رحیم مطهرنژاد  مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از اشتغال زندانیان رفتیم تا از ابعاد کمتر دیده شده زندان برای ما بگوید.

در ادامه مشروح گفتگو ما مطهرنژاد را می خوانید.

  فارس: هدف از تاسیس تعاون زندانیان چه بود و تا چه میزان به این هدف دست پیدا کرده است؟ مطهرنژاد: معجزه زندگی دیگران باش، بی تردید خدا معجزه زندگی شما خواهد بود.

هر کسی که در حوزه آسیب های اجتماعی کار می کند، چه همکاران ما در ستاد دیه، سازمان تعاون و سازمان زندان ها، چه خیرین و کارآفرینان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تشکیل بزرگترین گروه دف نوازی جهان تا تولید پابند الکترونیکی در زندان

از تشکیل بزرگترین گروه دف نوازی جهان تا تولید پابند الکترونیکی در زندان