مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 21:562023-12-24اجتماعي

پرواز مستقیم اردبیل - بغداد برقرار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان اردبیل، محمد قصابی در جریان راه اندازی پرواز مستقیم عتبات عالیات از فرودگاه اردبیل، اظهار کرد: با همکاری شرکت هواپیمایی العراقیه موفق شدیم تا پرواز مستقیم اردبیل به بغداد و بالعکس را دایر کنیم تا زائران به راحتی بتوانند سفر معنوی خود را انجام دهند.

وی افزود: این پرواز روزهای یکشنبه از اردبیل به بغداد و بالعکس انجام خواهد شد و زائران می توانند نسبت به تهیه بلیت به شرکت های هواپیمایی مراجعه کرده و برای پروازهای زیارتی خود بلیت هوایی تهیه کنند.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: در صورت استقبال هم استانی ها برقراری این پرواز را به صورت دائمی شاهد خواهیم بود تا در روزهای یکشنبه پرواز مستقیم اردبیل به بغداد و بالعکس انجام و زائران به سفر معنوی عتبات عالیات به ویژه نجف، کاظمین و کربلای معلی مشرف شوند.

قصابی افزود: امروز در اولین پرواز برقرار شده با همکاری شرکت هواپیمایی العراقیه، 80 نفر از زائران در قالب یک کاروان به عراق عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: قرار شده با همکاری حق و زیارت کاروان های زیارتی عتبات عالیات برنامه ریزی خود را به نحوی انجام دهند تا در سفر یک هفته ای زائران یک روز در کاظمین، سه روز در کربلا و سه روز در نجف زیارت مکان های معنوی و ارزشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز مستقیم اردبیل - بغداد برقرار شد

پرواز مستقیم اردبیل - بغداد برقرار شد