مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 22:302024-01-01سياسي

12 دی شناسنامه انقلابی گالیکش و گنبدکاووس است


فرمانده سپاه نینوا گلستان 12 دی را شناسنامه انقلابی استان گلستان دانست و گفت: این روز مهم باید با عنوان روز ملی گالیکش و گنبدکاووس در تقویم ثبت شود.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان 12 دی را شناسنامه انقلابی استان گلستان دانست و گفت: این روز مهم باید با عنوان روز ملی "گالیکش" و "گنبدکاووس" در تقویم ثبت شود.

سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان شامگاه دوشنبه، 11 دی در مراسم گرامیداشت شهدای 12 دی با بیان اینکه وقایع پنجم آذر گرگان و 12 دی شهرستان های گنبدکاووس و گالکیش سند و شناسنامه انقلابی ماست، اظهار کرد: شهدای این دو واقعه با وجود داشتن خانواده و امید، کار بزرگی انجام دادند و باید روزهای 5 آذر و 12 دی در تقویم مان به نام روز ملی گرگان، گنبدکاووس و گالیکش نامگذاری شود.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی او را احیاگر جبهه مقاومت دانست و گفت: امروز ثمره خون حاج قاسم و امتداد راه آن را در غزه و یمن مشاهده می کنیم .

فرمانده سپاه گلستان سردار سلیمانی را نماد مقاومت در منطقه دانست و افزود: دشمنان تصور می کردند با شهادت حاج قاسم سلیمانی کار تمام می شود اما خون حاج قاسم جبهه سازی می کند و اخلاص و نیت پاک او سبب شده تاکنون از 88 کشور جهان مزارش را زیارت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 دی شناسنامه انقلابی گالیکش و گنبدکاووس است

12 دی شناسنامه انقلابی گالیکش و گنبدکاووس است