مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:562023-12-28سياسي

سرلشکر سلامی: سیدرضی یکی از موثرترین فرماندهان سپاه در جبهه مقاومت بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع شهید سید رضی موسوی در میدان امام حسین اظهار کرد: امروز در این لحظه باشکوه و سرشار از معنویت و روحانیت که ناشی از انتشار رایحه دل انگیز شهادت یک اسطوره بزرگ یک مجاهد فی سبیل الله یک فدایی اسلام که پیکر مطهر و مبارک او همانند نگین زیبای انگشتر مهر و محبت شما مردم با وفا قرار گرفته است.

وی گفت: شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام برادر عزیزمان سیدرضی موسوی را به پیشگاه حضرت صاحب زمان و رهبر عزیز و عظیم الشان و امت اسلام و ملت شریف ایران و خانواده عزیز و گرانقدر آن شهید تبریک عرض میکنم.

سرلشکر سلامی افزود: شهید سیدرضی موسوی یکی از پرسابقه ترین میدان دیده ترین و موثرترین فرماندهان سپاه اسلام در جبهه مقاومت بود.

و بیش از سه دهه و تقریبا 33 سال در دفاع از حریم اهل بیت دفاع از مجد و دفاع از نوامیس مسلمین و امنیت یک امت در سخت ترین شرایط و خطیرترین موقعیت ها و در قلب حوادث مانند کوهی از آرامش ایستاد.

سلامی بیان کرد: او صحابی با وفای آن فرمانده اسمانی و اسطوره جا ودان و فراموش نشدنی اسلام ایران یعنی حاج قاسم بود، او در چهل و پنج سال جهاد خود هرگز میدان جهاد را ترک نکرد و از امیر مومنان این الهام را آموخته بود که هر کسی و قومی لباس جهاد را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: سیدرضی یکی از موثرترین فرماندهان سپاه در جبهه مقاومت بود

سرلشکر سلامی: سیدرضی یکی از موثرترین فرماندهان سپاه در جبهه مقاومت بود