مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:552024-01-20فرهنگي

تقدیر و حمایت از فیلم های مردمی با موضوع جمعیت و خانواده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رهام رضاییان، مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به مشارکت این بنیاد در برگزاری بخش ایران جوان جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: - مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام بر حمایت از فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوع جمعیت و خانواده تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رهام رضاییان، مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به مشارکت این بنیاد در برگزاری بخش ایران جوان جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: بر این اساس، ضمن ثبت ملی جایزه ایرانِ جوان در چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از برترین فیلم های مردمی حوزه جمعیت و خانواده تقدیر و حمایت مالی می شود.

مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد تاکید کرد: 8 اثر منتخب شامل فیلم داستانی، مستند و نماهنگ به عنوان آثار برگزیده بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش ملی ایرانِ جوان و با موضوع خانواده، افزایش جمعیت، فرزندآوری و فرزندپروری علاوه بر نمایش در اختتامیه چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در بخش داستانی فیلم های کوتاه اژد ها لازم می شود، لحظه و محموله به عنوان آثار اول تا سوم، تندیس و به ترتیب 280، 120 و 100 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر و حمایت از فیلم های مردمی با موضوع جمعیت و خانواده

تقدیر و حمایت از فیلم های مردمی با موضوع جمعیت و خانواده