مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:552023-12-31بين الملل

مسکو: پراگ از شرکت در نشست سازمان ملل واهمه دارد


معاون نماینده روسیه در سازمان ملل امروز (یکشنبه) گفت، جمهوری چک شجاعت ندارد تا در نشست سازمان ملل شرکت کند و علنا به مسئله ای مبنی بر اینکه «موشک های این کشور توسط اوکراین برای کشتن غیرنظامیان» استفاده می شوند، - معاون نماینده روسیه در سازمان ملل امروز (یکشنبه) گفت، جمهوری چک شجاعت ندارد تا در نشست سازمان ملل شرکت کند و علنا به مسئله ای مبنی بر اینکه موشک های این کشور توسط اوکراین برای کشتن غیرنظامیان استفاده می شوند، پاسخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری پولیانسکی معاون نماینده روسیه در سازمان ملل متحد ضمن آنکه خواستار تشکیل جلسه اضطراری در مقر این سازمان در نیویورک شد، تاکید کرد که هیئت جمهوری چک باید در این نشست حضور یابد و توضیح دهد که چرا مهمات کشورش برای کشتن غیرنظامیان در بلگورود استفاده می شود.

طبق گزارش راشا تودی و آنچه وزارت دفاع روسیه اعلام کرده، نیروهای اوکراینی در حمله به شهر بلگورود از راکت هایی که از سامانه پرتاب چندگانه ومپایر RM-70 ساخت جمهوری چک شلیک می شوند، استفاده کرده اند و موجب کشته شدن دست کم 22 تن شده و بیش از 100 نفر را زخمی کرده اند.

یان لیپاوسکی وزیر امور خارجه جمهوری چک در شبکه اجتماعی ایکس ضمن آنکه مسکو را به ترویج پروپاگاندا متهم کرد، نوشت: پراگ از شرکت در جلسه سازمان ملل خودداری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: پراگ از شرکت در نشست سازمان ملل واهمه دارد

مسکو: پراگ از شرکت در نشست سازمان ملل واهمه دارد